pentru comenzi și alte chestii 🙂
Aici ne găsiți:
ce mai
întreabă lumea
Peste tot, inclusiv în străinătate. Folosim serviciile de curierat (Fan Courier), dar, la cerere, putem utiliza și serviciile Poștei Române.
Nu. Contravaloarea transportului se calculează separat, în funcție de locul de livrare, dar întreaga sumă (costul păpușii + contravaloarea transportului) se achită într-un singur cont.
Depinde trebuie livrat și în ce perioadă a anului. Pentru Fan Courier, puteți accesa site-ul lor, conține toate informațiile necesare. Din experiența noastră, perioada de Crăciun este foarte aglomerată, livrările ajungând și până la o săptămână.
Imediat cum va fi predată curierului, primiți de la noi o poză cu AWB-ul, ca să puteți urmări coletul. Și Poșta Română a introdus un astfel de serviciu, dar odată ce coletul a părăsit țara, nu mai poate fi urmărit, cu toate că ei se jură ca da (vorbim din experiență).
Depinde de păpușă și de perioada din an. Perioadele aglomerate din an sunt Crăciunul și luna februarie, perioada de Mărțișor.
În cazul broșelor, varianta simplă, adică cele care nu sunt personalizate (nu au miniaturi), pot fi realizate în termen de 4-5 zile în perioadele neaglomerate, 7-10 zile în perioadele de aglomerare maximă.
În cazul păpușilor personalizate din lemn, termenul este ceva mai mare, 7-10 zile pentru cele cu un număr mai mic de miniaturi și 10-14 zile pentru cele personalizate de-a binelea :). Asta în perioada relaxată a anului, timpul dublându-se în perioadele pline.
Preferăm plata în cont prin transfer bancar. Simplu, rapid și eficient.
Sigur că da! Atât pentru participarea la ateliere, cât și pentru comanda de păpușă personalizată. Accesează link-ul următor și dă-i bătaie!
Da, se poate întâmpla. Broșele sunt fragile, e normal. Asta nu înseamnă că se vor deteriora cu una, cu două. Ne scrieți pe mail, ne trimiteți și o poză cu păpușică. Prima resuscitare va fi gratuită, apoi contra unei taxe de 20 lei.