Reguli de bună purtare :-)

Bine ați venit în lumea Dollflowers!

11998635_527937057371420_1505633136_n

Vă mulțumim pentru vizită și vă invităm cu drag să ne explorați site-ul. Dacă ați văzut ceva ce vă place, nu ezitați să comandați; noi nu vom ezita să vă facem livrarea :).

Momentan, orice comandă, întrebare sau plângere o puteți face pe mailul nostru mail2img sau prin mesaj privat pe pagina noastră de facebook Dollflowers . Cele bune să s-adune… și să apară oriunde doriți voi și peste tot! 😆

Așadar, pentru ca să fie bine și să nu fie rău:

  1. În general avem nevoie de vreo 2 săptămâni pentru a realiza o papușă, mai ales dacă este vorba de una personalizată. Ăsta-i baiul cu chestiile realizate manual! Așa că, am aprecia foarte tare, dacă luați în calcul această perioadă de timp atunci când faceți comanda. Dacă totuși s-a întâmplat să uitați, nu e totul chiar pierdut. Luați legatura cu noi (mail, facebook) și în funcție de ce alte comenzi avem în desfășurare, vedem dacă putem prelua și comanda voastră.
  2. Dacă comanda voastră este mai mare de 3 păpuși, atunci ar fi tare bine dacă ne-ați anunța cu vreo 3 săptămâni înainte. In caz că ați uitat, vă rugăm urmați aceleași indicații ca la punctul 1. 😆
  3. Dacă discutăm de cantități și mai mari (> 10 păpuși), vă rugăm să luați direct legatura cu noi. Este mai simplu să vorbim înainte, eventual să stabilim și o întalnire. Ca idee, dacă avem suficient timp, putem executa și 400 de bucăți (all handmade, baby, căci așa ne șade bine)!
  4. Toți ne sunteți tare dragi și vă mulțumim din suflet că sunteți alături de noi și că ne apreciați, dar ne sunteți cei mai dragi dacă lăsați deoparte comentariile cu tentă politică și limbajul inadecvat. In rest, putem discuta, cu mare drag și interes, despre handmade, călătorii, sport, mâncare și toate celelalate lucruri care ne fac viața frumoasă.
  5. Perioada dinainte de Craciun (începând cu a doua jumatate a lunii septembrie) este destul de încărcată pentru noi. Așa că, dacă comanda voastră vizează sărbătoarea cu pricina, am fi absolut încântate să ne anunțați cu cât mai mult timp înainte posibil, pentru a ne organiza eficient și a putea răspunde tuturor solicitărilor voastre. Regula 5 se aplică și în cazul conturilor noastre de Facebook, Pinterest, Instagram.
  6. Sediul nostru central, locul unde facem munca de creație, execuție este și locul în care mâncăm și dormim, adică acasă, în Micul Paris. Trimitem păpuși cu drag și în afara capitalei, folosind modalitatea de expediere preferată de voi (Cargus, Fan, Urgent, Poșta Română etc, iar uneori, dacă avem drum prin apropiere, livrăm și personal!), dar cu următoarea mențiune: contravaloarea transportului se plătește de către client. Și nu uitați că, în funcție de modalitatea de expediere, timpul în care comanda ajunge la voi, poate să varieze între 1 zi și 7 zile. Noi doar v-am reamintit!
  7. Suntem deschise la sugestii și ne place la nebunie când clienții ne pun la încercare imaginația și îndemanarea. Dar nu uitați că atunci când vreți o papușă personalizată, poate că deja aveți în minte o imagine. Așa că nu fiți „zgârciți” cu detaliile și informațiile.
  8. Nu că ar avea limite creativitatea noastră (sau măcar asta ne place să credem 😆 ), dar sigur nu vom accepta comenzi de păpuși de tip voodoo, sexi, cu tentă religioasă sau, mai rau, politică! 😆
  9. Prețul păpușilor personalizate variază în funcție de gradul de personalizare!
  10. Vă rugăm cu insistență, să citiți modul de compunere al prețului. De principiu, va arăta cam așa: preț fără TVA/ bucată + contravaloare TVA+ costuri livrare (pentru expedierile în afara Bucureștiului).

În rest, să auzim numai de bine!

Cu drag,

Andreea și Eli.